Regulamin konsultacji podatkowych online WMP Doradztwo sp. z o.o.
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin zawiera zasady świadczenia usług konsultacji podatkowych online przez spółkę WMP Doradztwo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Słowackiego 16/18, 01-627 Warszawa, KRS: 0000767921, NIP: 5252777707, REGON: 382374440 (dalej: Usługodawca).
- Dane kontaktowe Usługodawcy:
- adres e-mail: wmp@wmp.pl
- tel.: +48 22 201 33 22
Zasady świadczenia i korzystania z usług
- Konsultacje można zarezerwować poprzez stronę internetową www.wmp.pl
- Na stronie internetowej www.wmp.pl dostępne są opisy konsultantów udzielających konsultacji wraz z kosztem odbycia z nimi konsultacji.
- Konsultacje odbywają się zdalnie poprzez telefon, Skype, MS Teams, Google Meets – według preferencji klienta.
- Pojedyncza konsultacja trwa do 60 minut. W przypadku przedłużenia konsultacji jej koszt może proporcjonalnie wzrosnąć.
- W celu umówienia konsultacji należy wybrać termin konsultacji z wybranym konsultantem.
- Rezerwując konsultację klient zobowiązany jest do podania swojego imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu oraz danych do faktury.
- Rezerwacja konsultacji wymaga wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptacji Regulaminu.
- Potwierdzenie rezerwacji następuje po opłaceniu konsultacji przez klienta na podstawie informacji dot. płatności, która zostanie wysłana klientowi na podany adres e-mail.
- Płatność odbywa się przelewem lub poprzez tpay.
- Opłacenie konsultacji jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług.
- Umowa zostaje zawarta na czas realizacji usługi.
- Po potwierdzeniu rezerwacji i opłaceniu konsultacji klientowi przesyłana jest, na wskazany adres e-mail, ankieta z pytaniami do konsultacji. Klient zobowiązany jest do rzetelnego wypełnienia ankiety i odesłania jej przed terminem konsultacji.
- Po odbyciu konsultacji klientowi przesyłana jest, na wskazany adres e-mail, faktura za zrealizowaną usługę.
- Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej na adres e-mail podany podczas rezerwacji.
- W przypadku chęci zmiany terminu lub odwołania konsultacji przez klienta należy skontaktować się Usługodawcą mailowo lub telefonicznie.
- Odwołanie konsultacji z wyprzedzeniem nie mniejszym niż na 1 dzień roboczy poprzedzający konsultację uprawnia klienta do zwrotu uiszczonej kwoty za konsultację.
- Niepojawienie się przez klienta na konsultacji bez jej wcześniejszego odwołania zgodnie z pkt. 16 powyżej skutkuje brakiem zwrotu uiszczonej kwoty.
Odstąpienie od umowy
- Poniższe postanowienia dotyczą uprawnień klientów będących konsumentami oraz przedsiębiorcami– konsumentami.
- Konsument i przedsiębiorca-konsument mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług w terminie 14 dni od zawarcia umowy, bez podania przyczyn.
- Klient traci prawo do odstąpienia od umowy w przypadku wyrażenia zgody na rozpoczęcie świadczenia usług przez upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy.
- Odstąpienie od umowy możliwe jest poprzez złożenie oświadczenia drogą elektroniczną na adres e-mail Usługodawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie na powyższy adres oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą, a Usługodawca ma obowiązek zwrotu klientowi dokonanej płatności.
Reklamacje
- Klient może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy.
- Składając reklamację klient zobowiązany jest:
- podać dane pozwalające na identyfikację klienta: imię i nazwisko, adres-email, numer telefonu oraz datę odbytej konsultacji;
- określić przedmiot reklamacji
- określić żądania klienta.
- Reklamacja rozpatrywana jest przez Usługodawcę w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
- W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji w powyższym terminie, Usługodawca poinformuje o tym klienta, wskazując przyczyny opóźnienia oraz przewidywany czas rozpatrzenia reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest klientowi elektronicznie na wskazany przez niego adres e-mail.
Wymogi techniczne
Do przeprowadzenia konsultacji niezbędne jest spełnienie przez klienta poniższych wymogów technicznych:
- posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz przeglądarki Internetowej,
- posiadanie dostępu do aktywnego konta poczty elektronicznej,
- włączenie obsługi plików cookies,
- posiadanie urządzenia z dostępem do sieci komórkowej.
Postanowienia końcowe
- Klient obowiązany jest do korzystania z usług w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz postanowieniami Regulaminu. W szczególności klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Usługodawcy przysługuje prawo dokonania w dowolnym momencie zmiany Regulaminu w całości lub w części.
- Wszelkie spory powstałe w wyniku zawarcia i wykonywania umowy rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Usługodawcy.