Regulamin konsultacji podatkowych online WMP Doradztwo sp. z o.o.

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin zawiera zasady świadczenia usług konsultacji podatkowych online przez spółkę WMP Doradztwo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Słowackiego 16/18, 01-627 Warszawa, KRS: 0000767921, NIP: 5252777707, REGON: 382374440 (dalej: Usługodawca).
  1. Dane kontaktowe Usługodawcy:
    1. adres e-mail: wmp@wmp.pl
    2. tel.: +48 22 201 33 22

Zasady świadczenia i korzystania z usług

  1. Konsultacje można zarezerwować poprzez stronę internetową www.wmp.pl
  2. Na stronie internetowej www.wmp.pl dostępne są opisy konsultantów udzielających konsultacji wraz z kosztem odbycia z nimi konsultacji.
  3. Konsultacje odbywają się zdalnie poprzez telefon, Skype, MS Teams, Google Meets – według preferencji klienta.
  4. Pojedyncza konsultacja trwa do 60 minut. W przypadku przedłużenia konsultacji jej koszt może proporcjonalnie wzrosnąć.
  5. W celu umówienia konsultacji należy wybrać termin konsultacji z wybranym konsultantem.
  6. Rezerwując konsultację klient zobowiązany jest do podania swojego imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu oraz danych do faktury.
  7. Rezerwacja konsultacji wymaga wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptacji Regulaminu.
  8. Potwierdzenie rezerwacji następuje po opłaceniu konsultacji przez klienta na podstawie informacji dot. płatności, która zostanie wysłana klientowi na podany adres e-mail.
  9. Płatność odbywa się przelewem lub poprzez tpay.
  10. Opłacenie konsultacji jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług.
  11. Umowa zostaje zawarta na czas realizacji usługi.
  12. Po potwierdzeniu rezerwacji i opłaceniu konsultacji klientowi przesyłana jest, na wskazany adres e-mail, ankieta z pytaniami do konsultacji. Klient zobowiązany jest do rzetelnego wypełnienia ankiety i odesłania jej przed terminem konsultacji.
  13. Po odbyciu konsultacji klientowi przesyłana jest, na wskazany adres e-mail, faktura za zrealizowaną usługę.
  14. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej na adres e-mail podany podczas rezerwacji.
  15. W przypadku chęci zmiany terminu lub odwołania konsultacji przez klienta należy skontaktować się Usługodawcą mailowo lub telefonicznie.
  16. Odwołanie konsultacji z wyprzedzeniem nie mniejszym niż na 1 dzień roboczy poprzedzający konsultację uprawnia klienta do zwrotu uiszczonej kwoty za konsultację.
  17. Niepojawienie się przez klienta na konsultacji bez jej wcześniejszego odwołania zgodnie z pkt. 16 powyżej skutkuje brakiem zwrotu uiszczonej kwoty.

Odstąpienie od umowy

  1. Poniższe postanowienia dotyczą uprawnień klientów będących konsumentami oraz przedsiębiorcami– konsumentami.
  2. Konsument i przedsiębiorca-konsument mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług w terminie 14 dni od zawarcia umowy, bez podania przyczyn.
  3. Klient traci prawo do odstąpienia od umowy w przypadku wyrażenia zgody na rozpoczęcie świadczenia usług przez upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy.
  4. Odstąpienie od umowy możliwe jest poprzez złożenie oświadczenia drogą elektroniczną na adres e-mail Usługodawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie na powyższy adres oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą, a Usługodawca ma obowiązek zwrotu klientowi dokonanej płatności.

Reklamacje

  1. Klient może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy.
  2. Składając reklamację klient zobowiązany jest:

    1. podać dane pozwalające na identyfikację klienta: imię i nazwisko, adres-email, numer telefonu oraz datę odbytej konsultacji;
    2. określić przedmiot reklamacji
    3. określić żądania klienta.
  3. Reklamacja rozpatrywana jest przez Usługodawcę w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
  4. W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji w powyższym terminie, Usługodawca poinformuje o tym klienta, wskazując przyczyny opóźnienia oraz przewidywany czas rozpatrzenia reklamacji.
  5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest klientowi elektronicznie na wskazany przez niego adres e-mail.

Wymogi techniczne

Do przeprowadzenia konsultacji niezbędne jest spełnienie przez klienta poniższych wymogów technicznych:

  1. posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz przeglądarki Internetowej,
  2. posiadanie dostępu do aktywnego konta poczty elektronicznej,
  3. włączenie obsługi plików cookies,
  4. posiadanie urządzenia z dostępem do sieci komórkowej.

Postanowienia końcowe

  1. Klient obowiązany jest do korzystania z usług w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz postanowieniami Regulaminu. W szczególności klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  2. Usługodawcy przysługuje prawo dokonania w dowolnym momencie zmiany Regulaminu w całości lub w części.
  3. Wszelkie spory powstałe w wyniku zawarcia i wykonywania umowy rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Usługodawcy.